Dlouhý život, víme Jak i Proč – apatyka

Čtení na 3 min.

Ukážeme zde jídla podporující tělo, ale i účinný životní náhled.

Neexistuje nic malého ani velkého, ale jen prožitek. Užívejte si všechny vjemy, druhy doteků, zvuků, barev…. Nádherně prožité dny.

Když mimotělní cestovatel zavítá do astrálních sfér, tak vidí tolik bytostí… je jich tam jako nebe plné hvězd.

Většina z těch bytostí by chtěla mít své fyzické tělo. Jenže to není možné, protože na planetě Zemi je omezený počet a navíc duše nemohou jít hned do ledajakého stavu, ale do přesně pro ně utvořeného s veškerými specifickými podmínkami.

Sice tam neexistuje čas v našem měřítku, ale určitě si dovedeme představit, jaká je potom „čekací doba“ a kam až musejí astrální bytosti dospět, než konečně hmotné tělo dostanou.

Řeč je o lidech kteří zemřeli a chtějí další tělo, o zvířatech, ale i o bytostech, které teprve čekají na vstup do hmotné sféry.

Už jen z tohoto důvodu, bychom si měli užívat svého těla dokud to jde. Je vážně jedno jestli budeme chodit do přírody, létat s letadlem, jestli ho propracujeme, nebo promeditujeme. Hlavně si ho musíme co nejvíce láskyplně užívat a vážit, protože se klidně může stát, že už jej dlouhou dobu mít nemusíme…

Pomozme našemu tělu, abychom vědomě žili co nejdéle. Dělejme cokoliv, co si užijeme a přitom dokonce i pomůžeme ostatním.

Podpořit naše těla pro dlouhý život můžeme i skrze jídlo.

Jídlo pro dlouhý život:

česnek, med, skořice, čokoláda, olivový olej, mnoho ovoce a zeleniny, ořechy, ananas, borůvky, brusinky, fazole, goji (kustovnice čínská), cizrna, růžičková kapusta, kurkuma, česnek, bílá a černá ředkev, avokádo, rukola, hlíva ústřičná, naklíčená semínka, superpotraviny, ne kyselé potraviny, červenou řepu, rajčata, okurky, čekanku, sójové výhonky, špenát, šípky, neloupaná hnědá rýže, pažitka, bazalka, ne bílá mouka, ne rafinované potraviny (cukr, olej, …), sezam, dýně (semínka), fialová kukuřice, acai berry, čistá voda, papája, mořské řasy (nori, kelp) houby (shiitake), brokolice, batáty (sladké brambory), červené zelí, dýńová semena, vlašské ořechy, olivy, černý rybíz, len (semínka), bazalka, kokos (i tuk), australské kakadu švestky, bergamot (olej)

Byliny pro dlouhý život:

Aloe Vera, maca (kořen), matcha (čaj), zázvor, puškvorec obecný (kořen), kotvičník zemní, řepík lékařský, zelený čaj, arnika, měsíček lékařský, echinacea purpurea, jitrocel kopinatý (zevně), tužebník jilmovitý ,kontryhel, aloe, kotvičník zemní (nať a listy)

Antioxidanty:

o nich píšeme zde

Vitamin E

obsahuje rakytník, aloe, borůvky, rajčata, mandle, avokádo, lněné semínko, slunečnicová semínka, dýňová semínka, granátové jablko, acai berry a v ananasu. (Je potřeba dodat trochu tuku, aby ho naše tělo využilo)

Pohoda

kakaové boby (nepražené), ovesné klíčky, bergamot, tymián, bezinka, anýz vonný, dobromysl, noni, borůvky, špenát, maca (kořen), matcha (čaj), čokoláda (hořká hodněprocentní), sezamová semínka, dýně (semínka), konopí (semínka), zelený čaj, fialová kukuřice, banán, heřmánek, meduňka lékařská, verbena, třezalka tečkovaná, máta peprná, bergamot, bazalka, levandule, mučenka jedlá, hloh jednosemenný, kozlík lékařský, vitamíny skupiny B, vitamin C, koenzym Q 10, hořčík, fenykl, Nové koření, oman pravý, skořice, vavřín, rozmarýn, vůně (pomeranč, levandule, heřmánek, citrusová, cypřišová, jasmínová, vanilkový extrakt, meduňka lékařská, majoránka, ylang-ylang), puškvorec obecný (žvýkání kořene), kotvičník zemní,

dostatek vody, ne rafinovaný cukr, ne umělá sladidla, ne antikoncepce
…a především očekávejme delší život.

Mrkněte jak se připravují byliny i s upozorněním

foto flickr

  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Share