ADHD a Astrální akademie

ADHD a Astrální akademie

Dobrý den, měla bych dotaz. Jak nahlížíte na regresní terapii u nezletilých? Mám patnáctiletého syna. Od čtyř let má diagnostikované ADHD, bere léky. Prý by to v pubertě mělo odeznít, ale já ten pocit nemám. Odmala má potíže začlenit se do kolektivu. On by moc rád, ale okolí ho nepřijímá, což vede ke konfliktům. Moc bych mu chtěla nějak pomoci, ale netuším jak. Předem děkuji za odpověď. Martina

Krásný den, Marti, moc děkujeme za důvěru, s kterou se na nás obracíte. 

Je tu několik cest, jak můžeme synovi pomoci. Ale první a nejdůležitější otázka je, zda on sám chce. Často se setkáváme s rodiči, kteří si moc přejí pomoci svým náctiletým dětem (což je pochopitelné - sami jsme rodiči), ale děti samotné o to jaksi nemají zájem. Již jsme i slyšeli od jednoho náctiletého, jak se ještě před terapií dohadoval s maminkou, že na “tu pitomou terapii nepůjde.” 😬

Pakliže syn skutečně aktivně chce na sobě pracovat, tak musím říci, že než regresní terapii, bychom raději synovi nabídli Astrální akademii, kde by se naučil krůček po krůčku ovládat svou mysl, poznat sám sebe, vybudovat si sebevědomí, naučí se vědomě komunikovat s lidmi (obvyklé hůře rozvinuté schopnosti u ADHD dětí) a do toho všeho se seznamuje se svou niternou sílou, hodnotami svého života, jeho smyslem, což je přínosné právě v mladistvém věku, kdy začínáme již pevněji směřovat náš život.

Máme v akademii již několik mladistvých, kteří nastoupili z mnoha důvodů - ať už ADHD, nebo to, že viděli bytosti a děsilo je to, samovolně astrálně cestovali apod. 

Momentálně se naplňuje skupina, v níž, jak to vypadá, dokonce bude již jeden patnáctiletý klučina, takže by chlapci měli společnou pohodu. V Astrální akademii - zde. Zkušenosti Vládců Síly (studentů Astrální akademie): zde - již je jich tolik, že si zasloužili vlastní článek. :)

Velmi zjednodušeně - setkání probíhají prostřednictvím internetových videokonferencí. Každou nedělní videokonferenci vede Sidris, představujeme si zde  novou lekci, kterou se budeme zabývat následující týden (některé nedělní videokonference vede průvodce skupiny, to když je lekce složitější a zůstáváme v ní dva týdny). Dále dochází k dobrovolnému každodennímu setkávání s průvodcem a skupinou. Toto setkání je od 10 do 30 minut (podle zájmu účastníků) a probírají se zde úspěchy, obavy, veškeré otázky. Na tyto každodenní setkání ze začátku (přibližně první měsíc) chodím i já a jsem nápomocna při nejtěžších otázkách a překonávání nejsložitějšího období - přece jen začíná nová životní cesta a s tím se pojí mnoho otázek. 

Takže  si to tedy můžete představit tak, že váš syn by měl neustále k dipozici svého průvodce, mě a v nejtěžších chvílích i Sidrise - tedy tři zkušené průvodce / terapeuty / psychology / kamarády / parťáky - vážně jsme vše v jednom :-).  A k tomu bude ve skupině s dalšími devíti Vládci Síly a vytvoří tak novou rodinu, která se navzájem chápe, podporuje a jsou si všichni velmi blízcí. 

To je největší přednost cesty Vládce Síly - učíme postupně a jsme k dispozici neustále, protože jsme si vědomi, že práce s lidskou myslí a sebepoznání je vážná záležitost.  Jsou tu dvě podmínky, které jsou nutné k tomu, abychom syna mohli přijmout do Astrální akademie: 

  • jeho vlastní niterný zájem na sobě pracovat - jedná se o intenzivní dlouhodobou spolupráci, která je zábavná, poučná, ale bez vlastní vůle nedokáže člověk na sobě dlouhodobě pracovat
  • je schopen si se zavřenýma očima vizualizovat / představit / přijmout (= jakkoli ovládnout myšlenku) např. bílé světlo, nebo kuličku, hrušku (cokoli) po dobu 10 - 15 vteřin. Mnoho lidí (hlavně užívající psychofarmaka) toto nedokáže a my nejsme schopni pomoci. Když potřebujeme, aby člověk měl v hlavě 10 vteřin myšlenku na bílé světlo, a místo toho tam je plavání v bazénu, tak nemáme cestu, kudy mysl ovládnout. 

Takže nadšení a aspoň základní schopnost koncentrace - to stačí k tomu, aby člověk mohl nastoupit novou životní cestu, kde ho povedeme krůček po krůčku k lepšímu, vědomějšímu životu.